KATEGORIE
TYM T 754
Kontakt:
tel. +48885861772
e-mail: h4@agroma.rzeszow.pl
Przekładnia Zaprojektowana i wyprodukowana przez firmę TYM to bardzo wszechstronna konstrukcja. Mechaniczna, synchronizowana z mechaniczną przekładnią nawrotną o 24 przełożeniach do przodu i 24 przełożeniach do tyłu. Umożliwia ciągnikowi osiągnięcie prędkości 35km/h co odgrywa szczególnna rolę w transporcie, ale również zminimalizować prędokość do co pozwala zastosować ciągnik np. w warzywnictwa. |
Przedni Most Zastosowanie przekładni kontowej w konstrukcji przedniego mostu umożliwia osiągniecie minimalnego promienia skrętu na poziomie 4120 mm bez użycia hamulca i nawet 3590mm z użyciem hamulca. A przekłada się to oczywiście na zwrotność i zwinność ciągnika co umożliwia lepsze manierowanie między budynkami przeszkodami a także pozwala zaoszczędzić czas paliwo i poprawić komfort prac polowych. |
Rozdzielacz Zewnętrzny3-sekcyjny rozdzielacz zewnętrzny montowany standardowo w każdym modelu marki TYM, umożliwia nam zamontowania ładowacza czołowego lub przedniego TUZ-a bez konieczności zajmowania sekcji hydraulik zewnętrznej z tyłu lub ingerencji w konstrukcję ciągnik, a wyprowadzony w kabinie joystick sterujący, pozwala na łatwe sterowanie w zasięgu ręki. Rozdzielacz można również wykorzystać do rozbudowania ilość sekcji hydraulik zewnętrznej z tyłu w razie potrzeby. |
Wąż z pistoletem instalacji pneumatycznej Dzięki zamontowanemu w kabinie wężowi z pistoletem operator maże w szybki codzienny sposób poprawić utrzymanie czystości w kabinie co przekłada się na komfort pracy a także użyć do do przedmuchania filtra powietrza silnika lub gniazd hydrauliki zewnętrznej ciągnika w razie potrzeby (tylko przy wyposażeniu ciągnika w układ pneumatyczny) |
Szczegółowe dane techniczne
SILNIK | |
Producent | DEUTZ |
Pojemność / Liczba cylindrów | 2900 ccm / 4 |
Moc | 75,2 KM / 2200rpm |
Maksymalny moment obrotowy | 300Nm / 1600rpm |
Układ wtryskowy | Common Rail |
Norma emisji spalin | TIER 4 |
System oczyszczania spalin | DOC (filtr oksydacyjny) |
Typ | Turbo Intercooler |
Filtr powietrza | Podwójny suchy |
Alternator | 12V 95A |
Przekładnia | |
Producent | TONG YANG MOOLSAN CO.LTD |
Sprzęgło | Jednotarczowe suche |
Liczba biegów do przodu/do tyłu | 16/16 |
Rewers | Mechaniczny |
Biegi pełzające | Standard |
Prędkość maksymalna | 40km/h |
Prędkość minimalna | |
Załączanie przedniego napędu | Mechaniczne |
Załączanie blokady tylnego mostu | Mechaniczne |
WOM | |
Prędkości WOM | 540/540Eco obr/min |
Załączanie WOM | Elektrohydrauliczne |
Automatyczny tryb pracy WOM | Standard |
Układ Hydrauliczny | |
Liczba gniazd hydrauliki zewnętrznej | 4, sterowane mechanicznie |
Wydajność pompy hydraulicznej | 40 l/min (hydraulika zewnętrzna) + 22l/min (wspomaganie) |
Ciśnienie max. układu hydraulicznego | 180 bar |
Zespół sterujący (joystick + 3-sekcyjny rozdzielacz | Standard |
TUZ i Zaczepy | |
Sterowanie | Mechaniczne |
Udźwig podnośnika | 2500kg |
Rodzaj sprzęgu | Hakowe kat.II |
Zaczep | Drabinkowy z przesuwnym zaczepem transportowym manualnym + belka polowa Producent Scharmueller |
Hamulce | |
Rodzaj | Hydrauliczne Mokre |
Pneumatyczna instalacja hamulcowa | (OPCJA) 2 lub 1 obwodowa |
Kabina | |
System bezpieczeństwa | ROPS/FOPS |
Wyposażenie | Fotel komfortowy z podłokietnikiem amortyzowany mechanicznie, klimatyzacja/ogrzewanie/wentylacja, radio MP3, wycieraczka ze spryskiwaczem przód i tył, kamera cofania, regulowane lusterka teleskopowe, |
Zbiorniki / Pojemności | |
Zbiornik paliwa | 90 l |
Pojemność układu chłodzenia | 10 l |
Pojemność miski olejowej | 8 l |
Pojemność skrzyni biegów | 68 l |
Pojemność przedniego mostu | 14 l |
Wymiary i Masy | |
Długość | 3952 mm |
Szerokość | 1964 mm |
Wysokość | 2588 mm |
Rozstaw osi | 2114 mm |
Minimalny prześwit | 466 mm |
Promień zawracania bez hamulca(z hamulcem) | 4120 mm (3550 mm) |
Masa (z seryjnymi obciążnikami) | 3050kg (3300kg) |
Ogumienie | |
Standard | 320/70 R24 x 420/85 R30 |
Opcja (Wąskie) | 11,2 R24 x 11,2 R38 |
Harmonogram Przeglądów | |
Pierwszy | 50 mth |
Kolejne | Co 250 mth |